Wednesday, August 31, 2005

A's Over Angels

Sunday, August 28, 2005

Congrats Jennifer and Andrew

I just got back from my cousin, Jennifer and her now husband's wedding, and I'm still wondering why I even drove the familia back home afterwards. At this very moment, I still feel a little bit of the alcohol from the open bar throughout the night, ha ha. Anyway, it was a great night, the wedding was nice, and the reception was excellent as well. There was only the slight sadness in the air that my aunt, her mom, was not able to be there physically, but definitely there spiritually. And again, congrats to the new happy couple, Jennifer and Andrew Boyden. Cheers!

Saturday, August 27, 2005

The Emcee

Check out Jin aka The Emcee's latest video Top 5 (Dead of Alive) (click videos). That, my friend, is what a hip-hop video/song should be. None of that masses of chicks and bling and cars with spinners bull shit.

Thursday, August 25, 2005

We like backpacks and we cannot lie

Target : Channel Red - click Lauch it now then click the image of the girl with the backpack on.

If you have not seen this on tv, then u best watch up following that link, rofl.

Tuesday, August 23, 2005


That girl was H O T. And that is all I have to say.

Saturday, August 20, 2005


Regarding the bastard that took my blood... The area around where he inserted the needle is all freaking bruised now. That motherf'er. >:

Wednesday, August 17, 2005

Free Wi-Fi? Get Ready for GoogleNet.

Business 2.0 :: Magazine Article :: What's Next :: Free Wi-Fi? Get Ready for GoogleNet. (link from the garrett) - That would be great!


I had a doctor check up type deal this morning, then had to release some blood for them to examine. The Indian guy that did the needle inserting went through a good amount of my muscles, which led to some good pain for a while. The last time I gave blood it didn't even hurt at all! wtf, that bastard.

Sunday, August 14, 2005

CV '02 1st article: hi there with bouncing on the bed and out the window 3 stories high and surviving. wow. Anyway, yeah...3rd article....another CVHS student of the class of 2002 has passed away from someone being stupid. In this case, a drunk driver was the culprit. R.I.P. Watch out for yourself out there in this fucked up world we live in. Good night.

Friday, August 12, 2005


...just wanted to say...Excellent base running there A's.

Wednesday, August 10, 2005

Why Baghdad Must Make Do With Takeout - New York Times

Why Baghdad Must Make Do With Takeout - New York Times cred - Why in the world would anyone be dumb enough to try to venture in Iraq at its current state? haha

Tuesday, August 09, 2005

California Crackdown on Modified Cars

California Crackdown on Modified Cars - For the Sac/Davis kids. ever.


Breyer's Ice Cream in the flavor of Snickers or Rocky Road is the bomb. (folks allergic to nuts need not try it out)

I've noticed that they have changed the milk cartons to use the twist cap like orange juice cartons have been using. I dropped a carton of milk and that twist cap got bashed in, so now it is not functioning like it is supposed to. If it was still the old fashioned way of opening it, it'd be all good! Damn it.

Friday, August 05, 2005

Why is Retarded

I have this 30 day trial for from Comcast, but I can't watch the Oakland A's game live simply cause it is on locally. That is pretty damn ridiculous cause it is shown on KICU, which is a channel that I DO NOT EVEN get in the Davis/Sacramento area Comcast network. If I was paying for that service I'd be pissed, and they can't give me shit cause I don't get the local station that it's being broadcasted on to begin with.

Thursday, August 04, 2005

uh haha

Yahoo! News Photo - rofl. blogger props for garrett for the link.


A's win again and my summer class is over.


Ok, so the spring-like doorstop on the door into my apartment is broken. I've been putting my extra cases of water there to prevent the doorknob from reaggravating the hole that had been repaired before. After a recent spillage of trash incident down there, I've moved all my water upstairs. Today, I discovered that not only is the doorknob hole been pushed in by the doorknob again, but there's a large hole that's been punctured a few feet below.... First of all, WHO THE FUCK needs to open the door so god damn forceful, or even need to open the door THAT WIDE. As far as I'm concerned, I open the door to it's 45 degree angle at the very most. Second, how the fuck was that other larger hole made... Someone in this house needs to do some explaining and pay up on the damages.

Wednesday, August 03, 2005

Crazy Kid

hahahah! e-props for ever for the link. - Adidas vs Nike in global fight - Aug 3, 2005 - Adidas vs Nike in global fight - Aug 3, 2005 - Whoot, go Adidas.


I just checked and found that I got a B+ in nutrition 10.... That is absurd.

In other news, A's win again.

Monday, August 01, 2005

Freakin A's

They are finally on TV that I can watch here. Although it's on ESPN where the commentators don't know shit.